Voorbeelden van expert content voor B2B Tech klanten
Authority Content van experts in de vorm van video’s is een belangrijk onderdeel van de marketingmix en 1 van de vele soorten content die ik voor tech-bedrijven maak. Hieronder zie je enkele voorbeelden:
Robert Verkade
Chief Revenue Officer StoryChief
“Binnen de eerste 10 dagen had ik al twee demo’s van de LinkedIn videoposts!”
Joran Iedema
Co-founder Dyme
“Als fintech bedrijf hebben we met veel plezier langdurig samengewerkt.”
“Frank’s kennis en expertise in organische online groei zorgde dat Dyme als expert in personal finance op de kaart staat.“
Ivar van Duuren
Co-founder ISOPlanner
“Ik ben heel blij met de enorme hoeveelheid content die je maakt op basis van 1 interview.”
“Ik doe met plezier meer interviews zodat dit proces door kan lopen!“
Mathijs Vleeming
Yunits Community Software van Yard
“De LinkedIn video’s zorgden ervoor dat ik zichtbaarder werd als expert in onze branche.”
“Dit resulteerde binnen een maand al in deelname aan twee expertpanels waar onze ideale klanten ook aanwezig zijn!”
En hieronder een reactie op een LinkedIn advertentie van mijn klant ISOPlanner:
Ontdekken hoe jouw bedrijf dé autoriteit in de branche wordt?